Max Payne [PL]





producent:Remedy Studios
wydawca:Take 2 Interactive
dystrybutor PL:Play It
data premiery
świat:26.07.2001
Polska:17.09.2001
tryb gry:single player
nośnik:1 CD


rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D


Akcja gry toczy się zimą 2001 roku w Nowym Jorku. Gracz wciela się policjanta Maksa Payne’a, który prowadzi prywatne śledztwo po brutalnym morderstwie swojej żony i córki, zamordowanych przez bandytów naćpanych nieznanym wcześniej syntetycznym narkotykiem zwanym Valkirią. Po wrobieniu go w zabójstwo agenta DEA Aleksa Baldera, prywatnie przyjaciela Maksa, musi on dodatkowo stawić czoła nowojorskiej policji z komisarzem Jimem Bravurą na czele. Przyjdzie nam odwiedzić ponure stacje metra, hotele oraz klub Ragna Rock (w grze sporo jest nawiązań do mitologii nordyckiej), gdzie spotkamy Jacka Lupino, którego Valkiria zmieniła w "ludzkie zombie". Wraz ze zdobywaniem nowych poszlak, najczęściej w formie znalezionych listów, notatek bądź podsłuchanych rozmów telefonicznych, przekonujemy się o powadze całej sprawy. Valkiria, jak się okazuje, nie była tylko środkiem wprowadzonym przez mafię Punchinello na nowojorski rynek, ale także kluczowym obiektem rządowego projektu "Valhalla", który miał rozpowszechnić narkotyk wśród żołnierzy aby podnieść ich morale i umiejętności bojowe. Projekt, pomimo że został zawieszony kilka lat temu, nadal był kontynuowany bez zgody rządu. Max, poznawszy szczegóły tego projektu zostaje zaproszony do współpracy z tzw. "Wewnętrznym kręgiem", któremu przewodniczy podstarzały Alfred Woden. Razem, uzupełniając wzajemnie dane, dążą do zaprzestania wszelkich działań w obrębie projektu "Valhalla". Poznajemy nazwisko naszego przeciwnika - Nicole Horne, mózgu całej operacji, oraz winowajczyni śmierci rodziny Maksa zarazem. Jej siedziba znajduje się na najwyższym piętrze fikcyjnego wieżowca Aesir Corporation na Manahttanie, który Max określa jako twierdzę z najnowocześniejszymi systemami zabezpieczeń, oraz prywatną armią zdolną rozpętać trzecią wojnę światową. Spędzimy tam ostatnie chwile gry wspinając się piętro po piętrze, kończąc naszą osobistą krucjatę przewracając na helikopter, w którym próbuje uciec Nicole Horne, ogromny maszt ze szczytu wieżowca. Historia gry opowiadana jest przez głównego bohatera jako wspomnienie przeszłości w formie komiksu.


Dodatkowo zamieszczam patcha








http://rapidshare.com/files/127621935/Max_Payne.part1.rar
http://rapidshare.com/files/127648723/Max_Payne.part2.rar
http://rapidshare.com/files/127673749/Max_Payne.part3.rar
http://rapidshare.com/files/127697191/Max_Payne.part4.rar